sida 15 och en promenad

Vi börjar med det lite roligare, snart klar med tvätten så då behövs inte det göras på två-tre veckor igen, Skönt! Sen tvingade/övertalade jag Niclas att följa med mig ut på en promenad. Vi gick från mig ner under bron och bort till Vätterns strand, promenade längs med den till vi efter ett tag insåg att det inte gick att komma fram längre. Problemet då var bara att det gick inte riktigt att komma upp till vägen igen heller för strandkanten var som en vägg (typ 85 graders lutning). Då var frågan, upp framåt eller tillbaka. De som känner mig kan ju lista ut att tillbaka var inte att tänka på, framåt hade vi ju konstaterat skulle bli väldigt dåligt och sluta med att vi gick i Vättern istället för bredvid. Så upp blev det, första stället jag försökte på gick inget vidare då man inte kunde få något fotfäste i den lösa sanden. Niclas hittade ett bättre ställe där vi efter en liten snabb extrem backstigning kom upp och konstaterade att vi var på någons trädgård. Sen gick vi tillbaka, inget mer roligt den promenaden.
Har lyckats plugga ytterst lite idag i marketing, kom fram till att det var väldigt långa kapitel (första är 62 sidor) så det tar sin lilla tid. Särskilt då jag ska sitta och skriva ner anteckningar på det med. Vi får se hur det hela går vägen sedan. Nu ska jag ner och ta sista tvätten innan jag pluggar lite till för att senare spela lite Age of Empires skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0