O'boy

Solen skiner, himlen är blå och jag är på bra humör idag (till skillnad från igår). Känner mig mer positiv idag än på länge, kanske för att jag med hjälp av angelica faktiskt kom till friskis igår. Man blir på något sätt mer positiv och pigg när man har tränat tycker jag. Dock har jag återgått till min gamla gymnasie frukostvana, ett glas o'boy är allt jag får i mig. Jag vet inte riktigt varför men jag är verkligen ingen frukost person och tycker för det mesta att det är helt onödigt att äta på morgonen, dåligt jag vet.
Idag ska jag
8.30-9.00 Möte med läraren ang host company assignment
9.15-9.55 Styrketräna med Niclas
10.00-10.55 Spin pass
11.30 lunch
12.00-17.00 Plugga
och sedan kanske jag hänger med dig på arobic latin angelica, vi får se hur trötter jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0