Marketing

Ska ta tag i den boken ännu en gång och läsa kapitel 8, har tänkt att om jag läser ett kapitel om dagen (minst) så hinner jag med hela fram till tentan. Vilket är en fördel kan man ju tycka! Men det är inte så lätt att motivera sig till det när solen skiner ute och jag dessutom hellre kollar på resor till stockholm och funderar över vad vi ska hitta på där, inte för att jag tror att det kommer bli tråkigt. Sen blir det ju ännu lite svårare när det kryper i spelfingrarna och jag hellre skulle sätta mig en heldag med att spela age of empires eller något annat roligt. Motivationen är helt enkelt inte på topp men man får ta och sätta igång i alla fall så kanske jag hinner med något roligt senare idag.

Time for Relationship marketing and perhaps segmentation an positioning!

Kommentarer
Postat av: frida

Spelnörd!

2010-04-20 @ 23:07:03
URL: http://friidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0