Hockey

Igår hade jag inte så mycket till val än att se hockeyn eftersom min kära Niclas kollade på den hemma hos oss i sällskap av Samuel. Så där satt även jag och såg nästan hela matchen, missade lite i andra perioden då jag var i duschen. Sen när det mest spännande kom, sudden death vad händer då tror ni? Om inte efter att ha sett en hel match vill man ju se hur det slutar, men ack zophie! Jag somnar!!!!!! fattar ni jag somnar och missar det avgörande målet, vaknar av att Niclas skriker av lycka över att djurgården har vunnit.

Nästa gång ska jag sova innan matchen så jag at least (skriver på engelska eftersom jag inte kan stava till det på svenska tydligen) kan se slutet när jag spenderat all tid till att se matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0