Första men inte sista

Bestämde mig för att ta bussen in till jordbron men när jag kom utanför portdörren ändrade jag mig tvärt och gick och hämtade cykeln istället. Lite kallt var det minsann måste jag säga, det ska ju blåsa så förbaskat i denna stad. Men efter ett tag hade jag fått upp pulsen och njöt lite av att cykla i solskenet. Kom fram till jordbron med lite lätt blöta byxor då min sadel verkar läcka vatten, otroligt att det fanns kvar efter så lång tid. Det var inte första gången i år som jag cyklade men första i Jönköping. Tror det blir ett par till innan sommaren, är ju lite snål av mig och ogillar att betala för bussen men det är inte så skönt att cykla med min skolväska. Spelade fotboll i en timme typ innan jag tog cykeln tillbaka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0