Där försvann..

Ännu en vecka av mitt liv, där jag inte fick tillräckligt mycket gjort! Skulle egentligen behöva sitta hela helgen känns det som om jag ska hinna med i marketing kursen men det går ju inte när Niclas har lurat med mig att åka till stockholm. Men en bussresa upp så ska jag nog försöka vara lite effektiv och få lite gjort.

Filmen igår var helt underbar, även en andra gång. Alla som inte har sett avatar borde verkligen göra det! Men nu ska jag ta tag i disken och plocka lite små saker här så att det ser lite bättre ut innan vi ska åka iväg. Vem vill komma hem till ett kaos? Undra vad alla andra i världen ska hitta på denna helgen?

Hej så länge!

Nu stänger jag av mix megapol eftersom de bara spelar skit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0