Dåligt med uppdatering

Ja det går lite trögt med att skriva här i bloggen för stunden, är nog inte ensam om detta. Anledningen är att jag har så mycket andra saker jag försöker hinna med att göra, som att plugga, träna och leva! Idag har jag varit i Gislaved för att hälsa på vårat fadder företag, kanske för sista gången då det är sista kursen som vi har uppgifter med dem att göra. Vi hade en trevlig timme där innan vi begav oss tillbaka till Jönköping. Eftersom Martin inte hade bränt någon skiva till denna gången var det en himla massa zappande mellan olika radio kanaler då de i framsätet verkade ha svårt att bestämma sig.

Nu har jag sutit och läst ett kapitel i boken och har planer på att hinna med att läsa kapitel 14 med idag, men vi får se. Ska hinna med att träna när jag kommer hem vid 18 med hade jag tänkt och efter det måste jag se färdigt filmen jag påbörjade igår "thank you for smoking". Måste ha sett den till lektionen imorgon och funderat över lite olika frågor som läraren har om den. Den är inte tråkig men det är jobbigt att kolla på en film och försöka tänka på svar till frågorna samtidigt. Nu ska jag snart däremot på en föreläsning av Carina Remnemark, en liten tjejträff som JSA har anordnat. Synd att jag glömde fråga Angelica om hon ville gå så jag hade sluppit gå själv. En uppdatering om helgen kommer kanske imorgon eller nästa år, vem vet när jag får tid igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0