Mycket möda

Mycket möda för ingenting, det kan man säga om ett litet projekt som heter vi ska byta dörren. Det hela var att angi och pierre hade en dörr som var heltäckande hemma hos dem. Vi tänkte där med att sätta den hos mig istället så att jag slapp ha ett lakan över dörren (har glasskivor i mitten). Det första vi upptäckte var att hängena satt fel så vi var tvungna att ändra på dem men för att ändra dem behövde vi särskillda skruvskitar. Så Pierre hämtade det för ett tag sedan men då hade vi ju ingen skruvdragare eftersom jag inte äger någon sådan. Därmed blev det inge byte då och tiden gick. Så idag så skulle vi fixat, vi börjar skruva och byta håll. Då inser vi när vi hängt på den att det inte går att stänga så vi försöker byta hått igen, och hänger på den. Då inser vi efter all denna möda att dörrfan är för lång!!!! Så blev till att flytta tillbaka den gamla dörren och sätta upp lakanet igen, bara till att överleva lite till med det.

Bara för att jag hade tråkigt innan idag så får ni en bild till.

 




Kommentarer
Postat av: mia

skiiiitjobbig och ful design.. ändra den!

2009-09-20 @ 10:55:21
Postat av: Andreas

Jag vet att det är dåligt av mig. Men jag skrattade när jag läste detta. Massor. :)

2009-10-06 @ 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0