Messy

Tror jag tar tillbaka det jag hävdade igår, om att martin skulle ha det stökigare än mig. Tror kanske det är dags att städa en del idag trots allt. Men det brukar ju inte gå så bra så kanske skulle ta och bränna mig en städ skiva, med alla möjliga konstiga låtar att damma och dammsuga till. Men innan man kan göra det måste man ju faktiskt plocka upp alla kläder och väskor från golvet.


Men nu ska jag trots allt ta tag i detta och förhoppningsvis så hinner jag klart innan without a trace börjar om en halvtimme. Det är ju fortsättning från igår (ett avsnitt som jag sett innan men inte slutet på) så nu måste jag ju se slutet. Tills dess tjingalong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0