Tentaplugg dag 6

Lördag, det brukar vara en rätt trevlig dag men ack så fel man kan ha ibland. Lördagar brukar spenderas med att först ligga länge i sängen för att sedan förflytta sig till soffan och möjligen willys för att köpa något ätbart. Slappa helt enkelt brukar jag göra på lördagar. Idag sitter jag i skolan och försöker nöta in olika teorier och concept. Dock så verkar alla ha gett upp lite vid detta lagret och Martin sitter mest och taggar inför fotbolls matchen ikväll (sverige-danmark) Fredrik har försvunnit till gymmet för en stund och Oskar sitter och gör något (vet inte vad för jag ser inte hans datorskärm) Han ligger typ ner på bordet dessutom så antingen kollar han på något eller så somnar han nog snart. Carlos är den näst mest aktiva i detta rum, han sitter och letar svar till gamla tentor (vi är inte riktigt överrens om svaren på alla) Sen har plugghästen Angelica som har lämnat entrepeneurship för att plugga networks vid detta lager. Hon om någon lär ju klara tentorna.

Ikväll ska jag nog göra en ta-hand-om-dig-själv kväll så vida det inte händer något roligare. Kanske köper lite godis att förpesta min kropp med. Eller värmer min blåbärssoppa och äter den med glass. Funderar på att sticka hem redan nu för jag har nada plugg motivation kvar nu!

Hoppas ni har en trevligare lördag! :D

Kommentarer
Postat av: Andreas

Min lördag var lite trevligare om man bortser ifrån döttrar som skriker och ungar som är hyperaktiva.

Men du, har du inte märkt än att om man inte har motivation och ork så är det nästan negativt att plugga? ;o

Man blir bara irriterad på allting, vilket leder till att motivationen blir ännu sämre osv, osv i en ond spiral som till slut förstör ens dag ;p

(Eller så har man tur och allting går jättebra resten av dagen och man är jättenöjd över att ha fått saker gjorda) ;o

2009-10-11 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0