Scream

Vem minns inte den filmen, och vem har inte sett den? Jag kom att tänka på den härromdagen då jag åkte bussen hem från skolan. Kanske för skulle det kunna varit för att det snart närmar sig halloween och folk kan klä ut sig med scream masker. Eller så var det kanske för att när bussen lämnade hållplatsen vid statsbiblioteket här i jönköping så ser jag en bil som ska svänga ut från en annan sidgata och i bilen sitter två "killar" tror jag, och båda två bär scream masker. Skulle de råna någon eller bara se roliga ut? lite udda såg det i alla fall ut.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sådana saker ser man typ hela tiden här, iaf en massa udda folk som gör udda saker :p

2009-10-08 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0