Makaronpacket skakat febrillt

Sitter i skolan i ett grupprum och tror jag snart ska bli knäpp! Det är ett jobbigt tickande ljud som håller på hela tiden här inne, ganska högt. Tänk er en någon som står med ett makaronpacket och skakar det febrillt så har ni ljudet. Försök plugga till det om ni kan. Har skruvat upp volymen på spotify men ack jag hör ändå detta förbaskade ljud. Nu undrar ni nog varför jag helt enkelt inte byter rum bara. jo det är så att det är tentor nästa vecka vilket betyder att alla jävla utrymmen på denna skola är bebodda av studenter och deras kursböcker.

Morgonen började ju inte super bra heller, jag kom på att jag måste in innan 8 för att få ett rum vilket gjorde att jag missade att äta frukost, har ingen lunch med mig och nu knaprar på lite cashew nötter. Om en halvtimme är det dags för gruppmöte med H&M course project som jag och angelica har skrivit mest på. De delarna de andra två har skrivit har jag fått skriva om, vilket var jättekul.

Jag har tröttnat rätt bra på basshunters reklam på spotify, han stör mig! Särskillt eftersom jag inte gillar hans musik och de han säger får mig att vilja ta död på honom. Men jag pallar inte betala 99 kr i månaden för att slippa honom heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0