Halloweeen!!!!!

Som ni kanske märkt har det varit dött här i en veckas tid, jag har helt enkelt ett liv att leva och inte alltid tid att skriva. Det kan ju känns lite positivt att säga så eftersom det känns som motsatsen. Men sedan förra fredagen har jag avverkat:

PPP oldies

Vi blev inte rikigt så många som jag hade hoppats på men vi som kom hade en jävligt bra helg :D. I fredags kväll kom Hasse och Jossan från Sthlm respektive Linköping, vi hade en lung och trevlig myskväll i soffan med vin och Sex and the City movie. På lördag morgon (lunch) åkte vi in till juneporten och mötte upp Simone som kom från Kalmar. Vi tog en fika/lunch på Claras efter ett besök på det kära bolaget. Sedan en tur till Gina tricot och H&M för att hitta något kul att klä mig i. Sedan bar det av hem till mig igen och ett besök på Willys för att införskaffa mat och groggvirke. Vi öppnade första flaskan vin runt 16 för att ta nästa vi 18 och vid 19.30 var vi inne på champangen. Där efter blev det lite drinkar, mer vin och öl. Runt 23 tog vi bussen in till juneporten och drog in på Apt Enkelt. Där inne började kvällen med en shot av okänd art och en cider att skölja ner den med. Sedan dansade vi natten lång och drack något mer.. Som ni nu kan förstå vart vi rätt bra på lyset när vi kom hem efter att precis lyckas med att komma hem med bussen. Jag kan citera Jossan "köttbullar och makaroner har aldrig varit så gott som nu" Jag innestämmer helt och hållet. Söndag morgon däremot var inte riktigt lika rolig eftersom vi inte fick sova hur länge vi ville eftersom Simone skulle med tåget vid 12 så in till juneporten och dropa av henne för att sedan traska till pizzerian. Hem och se på Mamma mia och sedan åkte även Jossan och Hasse och det blev tomt igen. Den roligaste helgen på Väldigt länge. Men så är det få som kan få mig att skratta så som dem.

Skola

Där har jag med varit denna veckan, både måndag och onsdag och torsdag. Inga roliga lektioner och båda kurserna jag läser påminner om varandra så det är förvirrande. hehe men pluggat har jag gjort en del ska göra det idag med.

Halloweeen sittning

I Onsdags efter skolan så gick jag, angi och pierre en sväng på stan för att hitta lite saker för våran outfit. Vi skulle vara mimare :D och till det behövdes ju vit anskiktsfärg (som var svårt att hitta men tillslut så på panduro hobby) Vi behövde vita vantar och svart basker som in handlades på H&M. Sen behövde pierre en randig tröja (jag och angi hade redan det) så vi trallade mellan H&M, Carlings, Dressman, JC och slutligen brothers dör vi fann en som inte kostade miljonen. Hem för att fixa oss och dricka lite innan det bar av till Akademien för sittning där det bjöds på mat och underhållning i form av hamburgare och mycket naket. Fulla och skrikande människor fanns det gott om!! När sittningen var över så begav vi oss till Martin och Fredriks place. Där spelades fifa (tror jag) och jag tvättade bort den vita färgen för det kliade som hundra myggbett. Efter det bar det av till akademien igen och därefter hem åt, jag var hemma strax efter 00. Torsdag var jag trött!

Där hade ni nog det jag har mest sysslat med denna vecka, mitt gymkort har gått ut med så det måste jag fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0