fucked up day

Idag är en riktig skitdag jag var hos tandläkare och fick gummiband mellan tänderna igen, inte trevligt eftersom det gör svinont och man blir på dåligt humör. Sen har jag suttit i telefon med elbolagen eftersom jag har fått fakturor från jönköpings energi fast jag egentligen skulle få från din el, så ringt runt mellan dem och försökt förstå vart felet ligger. Sen är jag så sjukt förbannad på Felicia att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Att människan inte kan diska disken fast att den håller på att mögla är för mig obegripligt. Till sist har jag haft major bråk med min barnsliga lillasyster som alltid ska göra allt på hennes villkor, hon kan inte bjuda till och kompromissa!

synd att det bara blev ett så klagomåls inlägg, bättre lycka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0