Fitt Teresia

Jag undrar hur det är möjligt att varje gång jag har något med Fitt teresia att göra så lyckas hon få mig förbannad. Idag fick jag ett mail av henne om att vi ska ha ledarsamling på lördag, i växjö 10-17. Jag svarar att jag tyvärr inte kan då eftersom jag har massor med andra saker jag måste göra. Som svar tillbaka får jag att detta har varit bestämt sedan i maj och att jag borde kanske fundera på om jag vill fortsätta som ledare. Sedan maj, men okej varför inte skicka ut information om det tidigare, jag minns minsann inte att det var tal om detta datumet när vi hade ledarsamling förra gången. Teresia är en människa som lever i sin egen lilla värld och tror att alla ska rätta sig efter hennes förbaskade dåliga planering. Jag tänker inte spendera en hel dag till att åka till växjö när jag har två tentor i början på nästa vecka.

Men jag hatar henne, funderar till och med på att hoppa av bara på grund av vilken jävla idiot hon är som ska samordna allt. Nästan så man skulle vilja sätta min och elins ful plan i verket som vi kom på förra gången vi var förbanande på henne. Vi tänkte att vi skulle tala med henne i förtroende och säga att vi tänkte mörda henne. inte för att vi skulle det men för att hon skulle bli lite skraj men inte kunna göra något åt det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0