Back from A6

Så nu har jag varit iväg på mina besök, började ju bra med att mitt busskort inte fungerade längre så jag fick åka till juneporten och fixa ett nytt. Sedan till skolan och fixa en annan sak. Därefter började det trevliga med att shoppa. Hittade två par skor, vantar, mössa och halsduk. Mössan måste jag gå tillbaka med för de glömde ta bort "vad det nu heter, den när som om du försöker sno den så innehåller den färg som förstör hela mössan". Allt som allt har det nog gått på 1600 kr skulle jag tro. Sen fick jag min bok idag med så nu kan jag börja studera inför nästa period, hehe det lär ju inte hända idag iaf.

Nu regnar det här!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Regn<3

2009-10-17 @ 01:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0