såga såga bort min balkong

Vet inte om jag nämt det tidigare men jag ska få en ny balkong, vilket jag är väldigt glad över :D. Dock är det inte lika roligt att sitta här hemma och försöka plugga när de håller på att såga ner de gamla balkongerna. och med tanke på att de började vid 7-8 imorse var jag inte jätteglad på dem. Jag ville ju sova så att jag kanske kan bli lite frisk snart och slippa ont i halsen, förkylning och trötthet. Hursomhelst så sitter jag och försöker plugga och min diet börjar lika gårdagens. choklad, chips med dip och clementiner. fram mot kvällen åt jag lite "vad finns i kylskåpet" med.

ps har totalt kaos i min lägenhet, man ska inte påbörja omflyttning och sen inte orka avsluta!



positiva saker med det:
  1. ny balkong som är snyggare
  2. nytvättade fönster nu, hehe de använder en högtryckstvätt
  3. ny balkong som är större och iglasad
  4. ny balkong :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0