20 dagar kvar

Imorgon så är det bara 20 dagar kvar till plutten kommer hem till mig, men innan dess finns det ungefär hundra saker jag måste göra, eller kanske inte riktigt hundra men tillräckligt många för att jag ska vilja gå och krypa ner under täcket och gömma mig för omvärlden.

Tills terminen är slut ska jag:

  • Lämna in ISD projects
  • IDS projects seminar, där vi ska berätta vad vi kommit fram till
  • Lämna in voluntary assignment
  • lämna in case assingment
  • 8 dec presentera case
  • 10 dec opponera och presentera voluntary
  • 12 dec Tenta i ISD projects
  • 20 dec Tenta i IT and Strategic business development
och efter det har jag en uppgift kvar som ska in i januari, puhu.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fullt upp ser ja. Själv har man ju inte tenta förran i januari. wiihoo :P



Ja är nog hemma ganska mycket i jul. tills jag tröttnar på skogen. hehe^^ Sen får ja väl försöka ta tag i det där tentapluggandet då också, så de kanske ta mig tillbaka ner till skåne. men annars är planen att va hemma från den 21e o framåt. Du då? :)

2009-11-30 @ 21:40:17
Postat av: Angelica

okej du, det var liiiite lurigt att hitta kommentarerna!! haha

2009-11-30 @ 23:12:53
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0