picknick

lördag hade jag planerat en picknick, vi tog våra cyklar och begav oss mot staden, efter några snabba affärsbesök hittade vi en spot på östra kyrkogården som var helt perfekt för picknick och där njöt vi av potatis sallad och rostbiff inköpta på A6 på fredagen (köpte även spritdrycker för 199kr) Sen spelade vi minigolf på golfbanan jämte. De var trevligt även om jag hade otur emellanåt. Niclas vann och vad säger man han är har spelat golf innan :D. Sen cyklade vi hem och tog en snabbis dusch. spelade spel och drack vin, duschade igen och sen vart det dags att grilla, Hade lyckats få med Wedin och pierre, angelica ville inte med så hon pluggade. Vi hade vissa problem med att å fyr i vår engångsgrill och lånade lite tändvätska av några andra. Men grillat blev det, när vi var klara kom samuel och ida och skulle grilla, niclas och jag gick hem och kollade på ESC, jag som så gärna ville se den somnade under omröstningen. Men eftersom jag har en underbar pojkvän väckte han mig lagom till att se vem som van, sedan kollade han lite på hot shots, Jag sov i soffan hos honom. En väldigt bbra dag faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja en underbar dag var det, dock var filmen Hot Shots II ;)

2009-05-18 @ 15:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0