one week at the time

Jaop de är väl sisådär en vecka sedan jag satt här sist och kladdade ner lite ord, sedan dess har jag bara myst underbart mycket med niclas,pluggat och festat lite.  Förra onsdagen blidde det caps och de gick väl rätt bra, förpestade alla andras öl genom att hälla i en del av min vidriga svartavinbärs cider när det flöt en kapsyl. Hatad av de flesta där efter en stund, sedan hade vi en trevlig kväll och lite glas från kåren snoddes med hem.

valborg? juste de var den dagen när vi inte ville stiga ur sängen men var illa tvungna eftersom niclas pappa kom ner och hälsade på,så en tur till pizzerian och sedan hem till mig. tillbaka till niclas och slappa några timmar på soffan, en tur till coop när begäret efter godis blev för mycket att härda ut och sedan soooova en timme eller två. Spelade lite tv-spel och sedan diskade jag och niclas fixade kvällsmaten som var klar lagom till kl 22, en film sågs nog då. Trevlig valborg. Vi var bakis och köriga i magarna.

wolverine - x-men
jaoip den han vi se med, på fredagen efter en slappedag i sängen och många försök till att komma ur den. sedan hem till mig och kolla på sex and the city filmen som jag införskaffade. Dock inte lika kul att stiga upp på lördagen sedan när niclas skulle till skolan.

lördag kväll - fest
skulle egentligen ligga hemma och bara slappa i lördags men min pojk lyckades få med mig bort till cornelia (samuels flickväns kompis:D) där de skulle vara chill, jo men visst! en del var ju mer fulla än andra men trevligt var de väl iaf. lite trötter dock och hem bar det ganska tidigt. att komma hem när man är med sofie som vägrar att åka bussen för att de kostar pengar, eller mer en stämpel på kortet som är slöseri så går man, och från husqvarna till österängen kan väl inte vara så långt?? kanske inte långt men fan när vi inte hitta...

söndag - slapp fast borde plugg
måndag - slapp men borde plugg och lunch med emelie, då hon nu äntligen kommit hem från sin afrika resa. synd att hon flyttar hem till ljungby men men hon vill väl de så.

bokade biljetter idag med, till stockholm.. nicke picke pö bodde på en ö, ön hette ljusterö, nicke börja brinna hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0