groupwork sucks again

Fredag var en riktigt groupwork day, vi började 8.00 hemma hos mig och angi, martin som var tvungen att åka vart lite smått bitter på oss. Vi gjorde lite på vårat host company arbete innan det var dags för mig och angi att åka in till skolan för nästa grupparbete medan martin åkte men och sov. De andra arbetet var NASA som är så tråkigt att jag typ gör vad som helst för att slippa. Efter det var de dags för Clockwork orange groupwork, något roligare än de andra då detta är att spela fotboll. Dock så fick lilla Zophie gå i Martin och Fredriks fotbollsskola eftersom hon aldrig spelat fotboll och det med anledning. När vi var klara med detta vid halv tre var de groupwork Förhållande dvs jag skulle träffa niclas eftersom vi inte setts på fem dagar. Saknat honom jättemkt. De var hela fredagen ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0