Jag vill ha sommar!!

Jag är helt slut nu!
känns som att de har varit mars hur länge som helst, och ändå har vi bara precis passerat halva. Men en hel del plugg har de hunnits med, bara i mars har vi haft 5 muntliga presentationer, och till varje ska de ha skrivits en rapport på en 10 + sidor. Jag vill ha sommar, sol är de idag men hinner inte njuta av den då jag sitter inne på redovisning, den sista innan tentorna.


3 Mars Hand in quantitative report
4 Mars Quantitative Presentation
6 Mars Final Draft Hand in
10 Mars Final Draft Presentation
11 Mars Hand in project report
11 Mars Project Demo
18 Mars Hand in Dressed for Success
18 Mars Hand in Theoretical assignment
18 Mars present dfs
18 mars present theoretical
20 Mars Hand in final draft again! with new stuff

förutom detta så försöker man hinna med att plugga till själva tentorna, träna och självklart umgås med folk. Vilket man inte hinner med.

bara tre tentor kvar sen kan man pusta ut lite iaf, 21 programing methods, 24 research methods and academic writing, 28 business development and change work... dessutom fasen satan ska man hinna med att gå till tandläkaren två gånger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0