UP på tallnäs

Sitter på tallnäs och använder andreas dator och mobila bredband, är lite smått trött vid denna timme. Inte för att de är jättesent utan för att vi varit igång hela dagen och jag inte fick sova så mkt förra natten. Igår började jag med att hämta Elin och sen köra lite som de gick på vägen hit. glömde totalt bort mig med att jag skulle svänga och fick göra en hastig sväng för att inte missa avfarten. När vi kommer har Andreas och Patricia redan kommit och sitter och väntar, efter en stund dimper två upare in och en ledare som vart ny. Sen kommer Petra och ett helt gäng upare, Teresia som är ansvarig och skulle varit på plats vid 16 syns fortfarande inte till vid 16.45. Men vi börjar med att förlägga folket på de olika platserna vi får sova, 16.55 kommer Teresia och när vi frågar vart hon ska sova (vi har redan fixat alla andra) så svarar hon, ääach jag ska bara hitta mig en madrass de är inte så viktigt vart jag sover... tre minuter senare när hon kollat på sovlistorna säger hon utan tvekan "Zophie du kan inte sova där!, inte du heller Elin". Näehepp där rök våra singelrum med egen toa och dusch!!!!!! Iställer blev vi tvångsplacerade i pila, med hårda madrasser som gjorde att jag har ont som satan i ryggen. I våra lyxrum la sedan Teresia sig själv, schysst!

Idag lördag efter ca 3 timmar sömn pallrar jag mig till frukost, morgonbön och diverse utbildningspass. fram mot eftermiddagen blire lungare och ja deltar mindre, de blir en tripp till jkpg. Mcdonald och sedan tillbaka. Nu hoppas vi bara på att de snart ska krypa i säng och sova lungt hela natten, sj ska jag sno en madrass eller två till!

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0