konstig dröm

Inatt drömde jag något jättekonstigt, vaknade och undrade hur jag kunde få ihop en sådan dröm?

jag var hemma hos johan, och tydligen vart vi tillsammans igen. Vi skulle göra något men ja minns inte riktigt vad och då ringer nathalie på. Hon har med sig tommy som hon tydligen är tillsammans med och de ska vaxa hans ben. (varför hemma hos johan???) vi skämtar en stund och sen går jag in på toaletten då ligger johan och nathalie i badet och myser. jag blir förbannad och låser in mig på den andra toan där senare min platsmorfar knackar på dörren för att han behöver gå på toa.

Vissa kanske inte finner denna konstig men låt mig förklara.
  1. johan och jag vart tillsammans för flera år sedan.
  2. nathalie har aldrig varit tillsammans med tommy
  3. johan bor i kalmar, att de skulle åka dit för att vaxa ben inte troligt!
  4. nathalie skulle inte göra något med någon annans pojkvän, särskillt inte en kompis
  5. min plastmorfar bor i skåne.
hur fan hamnade alla på samma plats?

någon som kan drömtyda?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah vilken dröm det var alltså, sofie din fantasi är det ju inget fel på iaf :)

2009-03-09 @ 11:42:59
URL: http://nathalieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0