Äntligen tandregleringen

Steg  upp för en halvtimme sedan, inte på humör för mycket idag. Har mest bara ont och är trött, fasen ja skulle ju lagt mig innan 21 igår hade jag planerat men de blev innan 24 ist. Men lite effektiv har jag varit idag, de första jag gjorde var att ringa tandregleringen och berättat att jag inte kunde en av tiderna. Damen i telefon förstod precis när jag sa att jag hade tenta och så gav hon mig en annan tid dagen efter. blir tre besök till ljungby snart dock väldigt korta skulle jag gissa. Första gånger bli på kvällen den 18 då jag ska till tandregeleringen den 19 kl 10.30 lite jobbig tid men de funkar nog. åker nog tillbaka till jkpg direkt efter för vi har tenta den 21 och de blir inte så mkt plugg hemma hos mamma. sen kommer jag hem efter tentan den 24 kommer nog vara rätt slut men 8.00 den 25 är de nästa tid till tandis. Sen skiter jag i min lektion den 1 april och åker hem den 31 mars, annarsmåste jag åka buss och skit. 1 april är nog en riktig skitdag. Aja om någon vill hitta på någon under de korta stunde jag är hemma äre bara att höra av sig, annars pluggar eller slappar jag hemma hos mor min.

låg och tänkte på en låt imorse som jag och syrran brukade fula oss med när vi vart mindre, ni får en till som ja gillar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0