Ankan får kanske vara med nästa gång

Igår vart en ganska seg dag, gjorde ingenting ungefär mer än att ligga i sängen och slappa. steg upp vid 1 tiden och tog en dusch sen gav jag mig på ett projekt "platta niclas bongstyriga hår". Efter en halvtimme hade jag kommit igenom allt och skillnad var de kan man iaf säga. Jag tyckte de var snyggt och han tyckte de var skönt. Men så brände jag bara honom två gånger och mig själv 35. Sen åkte vi in till stan och käkade kina mat eller var de mongoliskt? vad är skillnaden iaf hade de vårrullar så jag var nöjd. Lite inhandling till kvällsmat hände också och en bussbiljett tr/rt till stockholm för niclas del. Åkte ut till skogen och bade, de var mysigt men lite trångt kanske? två pers i de lilla badet, tur att vi inte är tjockare än vi är :D övertalade niclas till att fixa maten och sen blev de slötittande på beck.

Nu sitter jag och väntar på att emelie ska komma om två timmar, vi ska baka bröd, låter väl trevligt? se hur mina brödbakskunskaper är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0