Vem tänder stjärnorna?

Har precis gjort tacopaj till syskonen och ligger nu i sängen, pratat lite på msn med pojken min. Funderar, eller försöker iaf eftersom jag har jätteont i huvudet, på om jag ska duscha och tvätta håret idag eller bara duscha? vilket i-landsproblem. Min tandställning gör att jag har ont i huvudet och de är inte så kul. Snart ska jag iväg på tjockisgruppen och ha staffet och grillkväll. Det blir säkert mycket trevligt. Men hur var det, skulle jag tvätta håret eller vänta tills imorgon, idag ska jag ju inte göra något vettigt och viktigt iaf, men imon så är det Fridas Student, Grattis kusinen. Ska iväg och rösta idag med, dock vet i hundan vad jag ska rösta på. Men men måste iväg till duschen.

Liten bild på ponken som jag saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0