Midsommar

Strax (om en och en halv timme) ska jag åka mot alvesta för att hoppa på x2000 mot sthlm, äntligen! En hel helg med pojken min ska spenderas, kommer inte hända mycket idag men imorgon ska vi åka ut till ljusterö, Skärgård yeay! har ju inte så mycket erfarenhet av skärgård dels för att jag inte känner någon so har stuga i någon och dels för att jag är sjösjuk så håller mig gärna till allt som går att komma till med bil, cykel, walk, tåg, buss, eller varför inte flyg! Men vad gör man inte för att vara med någon? Sen på lördag hoppas vi lite på att inte allt är stängt så vi kan shoppa lite, eller iaf jag. Lördag kväll sedan blir det myspys, har hela huset för oss själva tror jag bestämt att jag har hört! Söndag sedan kommer jag tillbaka hem väldigt sent och börjar jobba på måndag morgon. Hoppas inte att det regnar då för de blir så himla tråkigt.

Ha en trevlig midsommar allesammans. Det tänker iaf jag ha!


Midsommarfirande på öland 07. Regnade gjorde det nästan hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0