Lovely

Egentligen hade jag tänkt skriva om hur tråkigt mitt arbete varit denna helgen och hur mycket ja lägtar efter min underara Niclas som överraskade mig i fredags genom att skicka ett kort till mig där han skrev hur mycket han tyckte om mig :D han gör mig verkligen glad, även om han troligen ibland blir lite trött på min envishet när det kommer till vissa saker. Sedan längtar jag jättemycket tills på fredag då jag åker upp till honom och stannar till på tisdag kväll. Snacka om att jag kommer vara slut när jag kommer hem. Ska dessutom se om jag inte kan byta bort min sista 1½ timme på jobbet så jag slutar 14.30 och då hinner hem och byta kläder och duscha innan jag ska åka, så dessutommin mamma slipper köra mig till alvesta. Bara för att det ska gå så dåligt med bussar. Varför sätta en buss vid 16.05? folk som pendlar slutar ju ändå 16.00 och då hinner de inte med bussen, varför inte ha den vid 16.15 eller 16.30 så man hinner sluta och ta sig till bussen? livet blir inte alltid som man tänkt sig. Tur det finns bra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0