Köpenhamn

En helt underbar men ganska stressig helg spenderades med niclas och hans familj i köpenhamn. Efter att jag arbetat på fredagen kom de och hämtade mig. Checkade in på hotellet vid sen eftermiddag/kväll. Sen var det en dusch som stod på agendan då man suttit och svettats i en bil i 3-4 timmar. Gick ut och åt, jättegod faijtas. Hem och drack lite och sofie somnade ganska kvickt. Lördag var det dags att shoppa, köpte två klänningar och en tröja plus lite annat. Niclas köpte ett snyggt linne. Efter en del sent kortspelande lade vi oss och söndag var de upp tidigt för att åka 3 timmar till flensburg och handla sprit (tog ca 1 timme) sedan stanna på burger king och äta och därefter åka till bromölla och dumpa av putte, leta sig igenom småländska/skånska/blekinges djupa skogar och hitta hem till mig. Somnade rätt så fort när jag kom hem trots att jag sovit mycket under söndagen.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0