Blocket.se

Som en del kanske vet så ska min rooomie Angelica dumpa mig och flytta in i huset mittemot hos sin kära Pierre. I och med detta så behövde jag någon som ville flytta in hos mig. Min kära Niclas kan ju inte göra det eftersom han åker till Kanada en termin. Så för ett tag sedan lade jag upp på blocket att jag hade ett ledigt rum, har i och med detta får diverse roliga mail/telefonsamtal. Ni ska få lite smakprov

"Jag är intresserad av era room.i am nyligen upptagna till IHH jag inte röker och mycket diligent.i kommer att vara mycket tacksam om ni ger mig opportunity.tack"

"Jag är intresserad om den rum för att hyra. jag studerar på högskolan i jönköping och just nu bör tillfället med min kompis och så jag tänkte att kolla om den rum finns fortfarande. och jag jobbar i ikea till hela sommaren. jag röker inte och har ingen djur. jag är snäll kille som gillar dansar mycket och jag är professionellt med salsa dans och jag är en av medlems i jönköping salsa föreningen. jag brukar spelar basket och tränar lite också. så det är mig och ser fram emot att höra från dig. tack."

Som ni kanske kan räkna ut har jag inte tänkt hyra ut till någon av dessa två personerna.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hhaha lätt att du ska hyra ut til salsamästarn! :D

2009-07-16 @ 22:36:56
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0