Rebounding to the world

Idag fick vi vårat internet :):) mest glad för det. Dessutom är jag glad för att solen sken idag när jag åkte in till skolan. En tredje sak jag är glad över är att jag troligen slipper vara själv i helgen när angelica åker hem, eftersom att pierre ska vara här. Han hittade mögel och silverfiskar under badkaret i den lägenheten han hyrde, så illa kvickt ville han därifrån så han kommer typ bo hos mig och angelica fram till mars då han får sin lägenhet i nr 18, vi bor på nr 16 och johan bor på nr 20eller22. Bbi studenter på österängen borde bara flytta hit några fler så kan vi ha fest och ha nära hem till underbara sängen.

spontant
anglica hade en "jagmåstegöranågotkonstigt" dag idag, hehe när vi ätit fick hon för sig att hon skulle frosta av frysen, så alla våra frysvaror står för tillfället på balkongen. Tur att vi gör de denna tiden på året annars hade vi inte haft mkt ätbart kvar. Dock kan jag ju säga att de var på tiden att de gjordes något åt frysfan.

duktigt
Vi kom även iväg till friskis idag, hehe var där i 40 minuter. Vi gick på ett pass som heter puls/medel, kan bara kort sammanfatta de som armhävningar och sittups med lite hopp och böj emellan. Jag gillade inte det men så suger jag ju på just de två sakerna med, armhävningar <klarar en 4 sen är jag slut, även tjejvarianten> och situps, hehe med min träningsvärk sedan i fredags ville jag inte ens försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0