mr big

rondeller
det finns något som bilförare tycks ha väldigt svårt för, rondeller kallas de. Jag kan säga att jag har varit uppe i en rondell en gång under en färd, dock var det inte jag som satt bakom ratten. Men har ni någongång kollat i rondeller och sett bildäckspåren?? om inte kolla i nästa rondell, ett krav är förstås att rondellen är gjord av något material som det syns  på, inte asfalt då alltså. för er som bor i jkpg kan jag säga att ni kan kolla i rondellen vid ciggaren där de körde ner lite pinnar när de ändå höll på. 

kommentarer
fick visst en hel del kommentarer om ett av inläggen angående en sak som angelica sagt "hade ni sex" kommentarerna till detta löd:

den anonyme : ja?
angelica : det är väl inte så konstigt!!! man vet aldrig!! ;)

snodda : med dig.. då vet man aldrig ;) kidding

nathalie : skojjade du verkligen där snoddas??;)

svar på frågan NEJ vi hade inte sex, och sen är de något mina vänner försöker säga mig? brukar jag ha sex hit och dit... så vitt jag minns har jag bara haft sex med en person sedan slutet av maj, så de så...om ni inte håller med kan ni ju säga emot.

sex and the city
Nu har ännu en helg spenderats i soffan framför sex and the city, har 19 avsnitt kvar hur detta nu är möjligt. Pierre måste tro att jag inte gjort annat i helgen, hehe iaf jag gillar serien och har kommit fram till att jag är carrie, och att min mr big har jag hittat dock fungerar det inte för han har svårt att binda sig. Om man ska tro att de går som för carrie kommer mr big och jag att gifta oss om 8 år, då vi kännt varandra i tio år. hehe undra dem min aidan blir... som kommer att fria till mig :) kanske så att jag säger ja och gifter mig, Vem pallar vänta på en kille?

om ni undrar varför uppdateringarna kommer så sällan är det inte för att jag inte har något att skriva om utan för att jag inte har internet... de vägrar fungera på min dator.

nu ska jag tillbaka till maten, tvätten, plugget, handbollen och lite annat smått och gott :)

tjingelingeling ling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0