"klapp" "klapp"

Sitter på våran redovisning i research methods, vår cp uppgift vi fick. Det som slår mig mest under en redovisning är inte vad de som redovisar säger utan hur resten av klassen uppför sig under redovisningarna, det finns de som är duktiga och lyssnar, de finns de som mig som sitter på sin dator och inte har en anning om vad de snackar om. Sedan finns de dom som sitter och pratar med varandra och tror att detta inte kommer att märkas. När jag väl lyssnar eller tittar på presentationerna tänker jag på att tex den gruppen som redovisar nu inte har en anning om hur power point fungerar då de inte tryckt på f5 eller "visa bildspel" dessutom håller de på att hoppar mellan slidesen hit och dit,väldigt förvirrande. det finns de som pratar för snabbt, de som pratar för lågt, och de man inte kan förstå vad de säger! Men visst är det underbart med redovisningar.

Kommentarer
Postat av: Angelica

click here to add text!! hahahaha

2009-01-23 @ 20:57:54
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0