I-landsproblem

Härromdagen så var mor min och syster min som sagt och hälsade på jag bjöd på mat och vi åt i köket, angelica åt vid tvn som vanligt. Senare när jag skulle visa mamma och anna en ska på tvn <hade jag tänkt> så gick det inte att starta den. Vi kom snart att tänka på att de kunde vara batterierna i tv-dosan som var slut så jag drog fram min lilla <ikea> ask med batterier, provade några <ca 5 par> men inga framsteg gjordes. TVn var död! hjälpp!!!! hur skulle vi nu klara oss.....Dagen efter när angelica skulle värma sin lunch så fungerade inte micron, den var sten död, hur skulle vi nu kunna värma maten, hur lever man utan en micro <har testat men tycks inte klara de> jag är totalt beroende av micron ...hur mycket kunde pajja på så kort tid??



lösningen
Mircon = sätt i sladden
Tvn = köp nya batterier som fungerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0