"hade ni sex?"

Igår var jag på kåren som sagt, var helt nykter hela kvällen, dock ingen som trodde att jag skulle klara att vara det. Det tråkiga med att vara nykter är att man upplever saker på ett helt annat sätt än fulla människor. Det först jag tänkte på igår var att de var för mkt folk för min smak, man kunde inte dansa någonstans och man kunde inte heller gå någonstans, dessutom var alla sittplatser redan upptagna. Det ända stället där man kunde stå var utomhus ungefär. förutom detta var det trevligt att komma till kåren igen. Träffade som vanligt en del klasskompisar, faddrar och udda människor som man aldrig sett tidigare och hoppas slippa se igen som sedan visar sig skulla läsa en kurs ihop med dig :) . kvällens roligaste citat måste till ägnas elin "dom tog mitt ragg, och jag fick inte ens hans nummmer!!", de krävdes en översättning till mig för att förstå vad elin ville säga. Sedan kom de även fram att dennes ragg var en person jag kände, hehe. När jag stog i kön för att hämta ut min, johans och jonas jacka så fick jag ett bostadsförslag "du vet min lägenhet blir snart ledig, du vill inte flytta in?" eehh näe jag trivs bra på österägen med angelica. Sedan halvsprangs det till bussen eftersom garderobspersonalen tog sååå lång tid på sig att hitta alla våra saker. hade ett hemsläp med mig, hehe eller kanske en taskig benämning men övernattningsgäst. Angelica kom in i morse sedan försvann hon in till pierre igen. när jag sedan kom ut i köket frågade hon "hade ni sex?"..... som att de är ett måste för att man sover med någon!

Kommentarer
Postat av: den anonyme personen

ja?

2009-01-23 @ 16:57:48
Postat av: Angelica

det är väl inte så konstigt!!! man vet aldrig!! ;)

2009-01-23 @ 20:59:54
URL: http://iccas.webblogg.se/
Postat av: Snoddass

med dig.. då vet man aldrig ;) kidding

2009-01-23 @ 22:03:33
URL: http://snoddass.blogg.se/
Postat av: Nathalie

skojjade du verkligen där snoddas??;)

2009-01-26 @ 18:58:04
URL: http://nathalieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0