Dyrt med många vänner!!

Jag kom idag att tänka på att de kommer vara ena dyra månader fram över. I december fyllde nattis år men hon hade sitt kalas nu förra helgen så en present till henne var ju ett måste. I söndags fyllde min syster år så där blev det med en present, så nån hundralapp mindre har man nu. imon fyller min mormor år, men hon får ingen present de har jag inte råd med. På fredag fyller gullunge emelie/snoddas 20 och hon förtjänar en present dock kanske den får vänta till vår fest, har inte hunnit tänka ut något riktigt bra ännu. Henne ska vi fira lite imon genom att dra ut på kåren. Sen så nästa helg fyller Sandra 20 och klart de måste vara en present med till födelsedagsbarnet. Sen går vi in i februari, när Först peter fyller år <han kanske får en present om han kommer och hämtar den> där efter blir min lillasyster 18 år, wiiihi.. en vecka senare fyller lillbrossan 16, dagen efter det fyller mamma år. Sen fyller elin H år, dig ska jag nog bjuda på fika, hem bakta bullar eller så. Sen fyller jiipe 20 år vet inte vad som ska sändas upp till norrland än men något intresant blir de kanske, eller så får du se till att komma ner till min 20 års fest.

där hade ni fram til mars... ska jag fortsätta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0