tidsopptimist-javisst

Sitter här vid datorn som jag snodde från bror min. har svettiga träningskläder på mig då jag kom från gymmet för en kvart tjugo minuter sedan. Skulle hem och fixa mig då jag som 19-49 minuter ska anlända hemma hos min syster för att fira lilla syrrans 18årsdag. Hinner Zophie duscha och fixa sig på nu 18 minuter NEEEJ. Vad gör hon åt saken, jamenvisst vi kan väl skriva ett blogginlägg :P

särskillt tack till den snälla killen som hjälpte mig nere på stan, då jag självklart fastnat med bilen och inte kunde komma loss då hjulen bara slirade, om han inte hjälp mig hade jag nog suttit där ännu.

sitter här med 15 minuter kvar och letar efter lite roliga bilder hittar ist en mapp
"skrivbord här"->
som innehåller en mapp
"här är mer"
som innehåller en mapp
"här är allt ditt hugo"
som är helt tom

vem har skapat denna????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0