the party

Så kom äntligen lördagen den 21 då vi skulle fira, men hur mådde pof under dagen? inge vidare ville mest lägga sig på soffan och dra täcket över huvudet. Men ikke, de var ju dags att inhandla alla saker emelie beordrat mig att göra, blev så pass mkt att jag inte lyckades bära hem det själv utan fick ta hjälp av angelica då jag mötte henne på vägen hem. började schoppa grönsaker och schoppade även mitt finger. Sen bar de av till max för kvällsmat, snabbt fixa mig  och sedan kom syrran med stolar och ja skulle visa henne vart de skulle shclagga. så när jag kom tillbaka hade alla andra redan kommit och de var kaos. Men ju mer tiden gick desto bättre och roligare blev det, spelade fia med shot vilket jag tror att vi vann, eller?

i present fick jag en anka, en penisring, en burk pepparkakor med skittles på, två filmer med godis till, ljuslyktor och träningskläder

sen vart de ju tänkt att vi skulle gått ut men så blev inte fallet för mig, hamnade på toaletten sedan sängen, fick halsont snuva andningssvårigheter och feber... trååååkigt, men tack för att du tog hand om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0