the evil plans of zophie

det hela började med en liten pierre som var och kladdade på min facebook igen, där han ställer min min status till Zophie Lindholm låter pierre diska ALL disk, å det är inte lite det. hehe så nu har jag kommit på att vi ska få pierre att bli vår hushållerska, något får han väl göra när han bor här. så vi ska introducera honom för herr damsugare och fru damtrasa senare. mitt mål är även att han senare ska kunna laga all mat till mig med. när jag framförde mina planer för samuel sa han ; kvinna ta din roll seriöst! men sedan tillade jag att han senare kunde dra nytta av detta då de skulle flytta ihop så nu supportar han min plan. hehe vänta du pierre ska vi nog lyckas.

pierre knockade nästan mig nyss när vi boxades lite.


Kommentarer
Postat av: Nikki

kan vi inte göra Pierre till hela BBI's bitch, så får han skaffa mat/städa o dyl åt alla :)

2009-02-04 @ 01:07:42
URL: http://ekonomens-aventyr.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Go girl go!!! I'm in =)

2009-02-04 @ 14:28:31
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0