Sitter i skiten igen

Varför har jag en tendens att sätta mig själv i skiten? Är de för att jag gör saker utan att tänka först, eller tänker jag för mkt? satte mig i samma jävla skit för 8 månader sen och hur gick de då, någon blev apsur på mig och vägrade prata med mig på ett tag. gjorde samma sak för snart två årsedan då också en person blev sur och sa upp vänskapen med mig, tyckte jag var en bitch och att jag kunde dra åt helvete ungefär. så varför hamnar jag för tredje gången i samma sitts? varför lär jag mig aldrig att de bara leder åt skogen att göra som jag gör? Jo antagligen för att jag inte TÄNKER!!! jag lever och opps där hade vi visst ställt till de jävligt mkt. hur löser jag det denna gången då? inte en anning. de är de som stör mig mest att jag inte vet hur jag ska reda ut detta. ska jag säga de nu eller ska jag vänta? ska jag se vad som händer och sen agera eller vad? vem kommer bli sur, säga upp vänskapen och kalla mig en iskall jävla bitch som de önskar att de aldrig lärt känna? fan för mig själv varför lyckas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0