Memories

Sitter och gör inte mkt särskillt pratade tidigare personliga privata saker med en viss kille som jag en gång i tiden varit väldigt förälskad i, till och med tillsammans med.. vi kom än en gång fram till att vårat förhållande hade varit framgångsrikt om de inte var så dåligt :P hehe näe men långt. Vi hade iaf tur med filmerna,  alla utom star wars som jag hatar och vi såg dagen innan vi gjorde slut, eller han rättare sagt. Varför? att ha tid för varandra var 6 vecka är inte lovande när man är 17. hehe iaf vi pratade lite trevligheter och lite saker som jag efteråt kunde varit utan men att prata med honom fick mig att senare dra fram min polly ask och dra in skivan, för att senare övergå till min mp3 som endast  fungerar som usb :S där hittade jag bland våra lloret de mar bilder denna godingen

hehe  "på grund av sömnbrist, har varit vakna i över 24 timmmar, så orkar vi för tillfället inte ha en riktigt konversation utan hänvisar till simone & sofie. Ni kan försöka igen efter första mellanlandningen. hoppas ni har överseende med detta!! mvh tjernobylbarnen (även kända som jossan & anna = AJ eller JA)

Kommentarer
Postat av: Sarma

Jätte tack för att du tog bort min kommentar:(

2009-02-09 @ 21:59:27
Postat av: Sarma

Jättet tack att du tog bort min kommentar

2009-02-09 @ 22:01:03
URL: http://http://www.blogger.com/home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0