Lördag is it today

Efter att ha varit vaken lite över en timme har jag lyckats med att misslyckas med mina ägg, de gick sönder och såg äckliga ut så de åkte i tunnan, eller näe de ligger fortfarande i diskhon. känner mig dåssig och tycker att sova verkar vara en bra ide, bara att då får jag ju inget plugg gjort och de måste ja ju. Angelica försvann för ett tag sedan för att träna vilket ja me med glädje hade gjort om den förbannade förkylningen ville gå över.

aja duschen sen plugget!!!!!! XOphie ta dig i kragen och läs ut bokfan!

(så kan du kolla på one tree hill sen) eller innan :P

det är dessutom movienight hos oss ikväll trångt de kommer bli i soffan, men någon får ta sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0