jag klagar på alla hjärtans dag....... igen

klockan är snart 1 alltså är det 6 timmar kvar till nästa sak jag ska vara på. vad ska jag göra i 4 timmar? bara sitta här och ha tråkigt och kanske äta lite kakor, gå på toa eller städa den som angelica ville. skulle på dessa fyra timmar hinna dammsuga och städa toan, men vill jag det? jag kommer ju antagligen imorgon få dammsuga och städa massvis hemma hos min mamma. ännu en anledning till att jag egentligen inte skulle åkt hem förrens imon, slippa städa. bet just mig själv i tungan, brukar föredra att bita andra människor.

har fortfarande inte kommit på vad jag ska ge till min syster i födelsedags present och hon fyller imorgon, eller jag har kommit på en sak men den kostar kanske 50 kr. Sen ska jag komma på en present till emelie, där står de helt still med. jag är sämst på att komma på presenter när jag behöver det. Need some help on this area.

på lördag är de dag nummer ett på året som jag avskyr, nummer två är julafton/juldagen/annandagjul. Den 14 februari, när man var liten var de väl en helt okej dag men sedan kom de där då man skulle ge saker till den man tyckte om på den dagen, minns att vi på låg/mellanstadiet gjorde hjärtan och skrev våra namn på för att sedan skicka runt och alla skulle skriva något snällt om varandra. De tråkiga med dessa var att alla som var populära fick snygg och resten fick snäll. på högstadiet blev de ännu mer min hatdag då man skulle börja skicka rosor till varandra. Väldigt trevligt med en offentlig bekräftelse på att man inte var den populära personen på skolan som fick 5 rosor minst. Dessutom vad står dagen egentligen för "alla hjärtans dag" när man säger att den suger när man är singel svarar alla bara "ja men du kan väl vara med dina vänner, de är ju all kärlek som räknas" problemet här är bara att alla mina närmsta tjejkompisar har alltid eller de senaste 6 åren typ haft pojkvän och där med skullat fira med denna personen, för de räcker ju inte med varje månadsdag, halvårsdag eller andra dagar de firar något. inget illa ment men dagen är en förstörare av självförtroende till att som inte har någon att vara med.. och som vanligt ska jag inte vara med någon i år heller.. möjligen om jag lyckas tjata mig till att någon av mina ikke "förhållande" vänner vill hitta på något. inte så troligt men hoppas kan man ju alltid göra..läste btw om en som hyrde ut sig som alla hjärtans dag dejt, kanske skulle vara en ide för mig med, någon intresserad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig, åt helvete med alla hjärtans dag, fullständigt onödigt påhitt! Tänk ja som till och med är i ett "förhållande" tycker det är en skitdag. Ha! Men för att citera en kompis "de är ju inte meningen att du bara ska spendera dagen med the one you fuck, utan alla som du älskar", så de där med att de är en "pardag" är ännu mer skit!

O på tal om att köpa paket, jag är oxå kass på de, så därför har jag slutat köpa helt o hållet. haha:) sen när jag hittar något som jag tror personen vill ha, kan va typ 3 månander senare, då kan jag köpa o ge de. hehe:)

2009-02-12 @ 21:29:43
Postat av: Fridis

Ihhhh, mitt namn försvann på de förra inlägget. But it was from me. hehe:) Me, me, me...the one you love, the best, the one and only -Frida Lindholm- ( lite uttråkad just nu, därför ja svävar ut lite)

2009-02-12 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0