grattis!

När man ska ha gäster krävs det att man städar hemma hos sig så att de inte ser ut som de helvete som man annars kan tänka sig själv att leva i. Jag tänkte inte hjälpa till med detta när jag  kom hem och satt mig lungt och gjorde ingenting, det gjorde min lilla syster med, eller hon låg ju mer bakis med feber och vägrade stiga ur sängen. Detta resulterade i att vid kl 10.30 (gästerna skulle komma mellan 11 och 13) så ger sig min bror på att städa toaletterna, jag var mkt förvånad då han annars inte flyttar sig från datorn mer än för att äta. Han lyckades till och med att få min andra lillebror till att hjälpa till. good work boys.

min storasyster som är en tidsoptimist och har en tendens att ta på sig mer än hon klarar skulle fixa maten, tacopaj. När hon kom till oss vid strax innan tolv (maten skulle vara klar 13) börjar hon på några kringlor som hon hade deg till, sedan börjas det med degen. några av gästerna kommer och jag sätter min kusin i arbete, även mina bröder får sin del av arbetsbördan tilldelad av mig. Jag själv sitter på facebook och msn.

i födelsedags present fick jag massor med saker, fast många jag inte vet vad jag ska ha till. Fick cholkad i alla hjärtans dag present av pappa och rosor i födelsedagspresent. fick choklad och pengar av min moster och av mormor fick jag linnehanddukar att använda i köket. Nu förstår ni kanske inte vad jag menar med "vet inte vad jag ska ha till" choklad är ju bara att äta, men nej inte om man inte tål den, vilket ens släkt borde veta efter 10 år. och linnehanddukar, jag torkar aldrig disken... men tack säger man iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0