BLÄAJSIFEANFR

För att jag inte orkar skriva något mer än HUVUDVÄRK försvinn!!!!!! Jag pallar inte mer, försöker plugga men kommer inte ihåg de jag läser tre sekunder efter att jag läst de, mina tankar vandrar iväg åt andra håll. Håll som jag borde hålla mig borta ifrån för de tankarna är inge bra. de är bara distraherande och meningslösa. Låt mig få slippa må dåligt längre.

var lite kul igår dock, åkte till a6 med angi och på vägen dit byter vi från linje 1 till 13. på hoppar även en klass ca 4-5an när bussen närmar sig nästa ställe där man kan byta buss säger läraren "okej nu måste vi skynda oss för 2an är precis bakom oss, så snabba er ut ur bussen när vi stannar" de blir ett himla liv på knattarna om att de ska byta buss och när bussen väl stannar kutar de ut och alla springer åt olika håll och krockar med varandra, innan de tillslut inser vilket håll de ska åt :P angi och jag skrattade massvis.

Idag när vi åkte bussen hem steg en mamma med sina två barn på, ena barnet ca 2 år sitter i vagnen och säger hela tiden "schyshan" vilket lät väldigt mycket som ett feluttalat "fyfan"..jättegullig unge.

jag skulle vilja åka på festival i sommar, wacken helst för den verkar vara helt grym men nich nich de går ikke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0