ännu ett inlägg om ingenting

Sitter i skolan och snuvar. försöker även få ner ett fungerande adobe så att jag kan öppna de förbannade filerna som lärarna lägger upp på jibsnet. men de verkar som att de vägrar totalt. Sitter även och skriver en problem analys som ska vara klar snart. eller vi måste bli klara för att martin ska åka till florida, den fuskisen! senare idag funderar jag på om jag ska försöka läsa ut min bok om förändringar i företag har nämligen en till att läsa tills snart. imon ska vi ha möte med programerings projektet och på torsdag ska jag först träffa elin B för att snacka om bön, vi ska hålla en liten hörna om två veckor om det. kommer nog gå bra om vi bara komme rpå något bra att säga :P efter det ska jag fika med alex. På fredag ska jag städa och emelie kolla på, måste få de lite städat så att gästerna får plats. får se om jag har tid så jag kan träffa lollo med kanske, hon kommer upp till jkg för att träffa sin pojk. Har inte träffat henne på över 1 ½ år bara för att hon var i frankrike ett år. lördag blire fest och söndag planerar ja på att bara vara. Men glömde att jag skulle capsa imon med niclas och angelica och självklart massor med andra människor med. de är världshistoriens första blue caps. en rätt trevlig vecka iaf tycker ja och snart har ju halva gåt så då är de inte så mkt kvar. funderar på att gå hem snart ist, känns lite ensamt i ett stort grupprum, dessutom kommer ja inte på mtk vettigt att skriva iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0