Trullig

Vaknade ju tidigt imorse så jag lyckades fånga min babe och övertala honom att prata med mig innan han somnade. Dock vet jag inte om så mycket vettigt kom fram då han just kom hem från en utekväll och var megafull och trött. Men han är så söt, och nu är det inte länge kvar till han kommer hem. Nu funderar jag på om jag ska pallra mig ner till friskis i stan eller inte, hade ju varit sjukt skönt att träna men samtidigt vill jag inte gå ut i denna kyla, det räcker att sitta och titta ut över hustaken och E4an för att inse att det är kallt ute. Hade funderingar imorse på om jag skulle åkt och fixat julklappar idag men det orkade jag inte så måste (MÅSTEMÅSTEMÅSTE) fixa det på måndag. Jag är nog en av få människor som inte är i närheten av att ha köpt de julklappar som ska inhandlas, detta beror dels på allt pluggande och dels på att jag inte kommit på något bra att köpa till folket, ja jag har endast få ihop EN av ÅTTA julklappar. Nu ska jag gå och värma lite mjölk och hälla i O'boy pulver hade ju varit gott med en kaka till men har man inga så har man inga!

Så här skönt hade jag det i sängen imorse (längtar tillbaka)


Så här ser mitt skrivbord ut just nu!
(hehe frida ser du något som jag alltid gör...lämnar glas överallt, gärna med en slatt kvar)

Resten av lägenheten ska vi nog inte ens tala om *-)!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin bild, den på dig alltså! blir städning för hela slanten imorrn! haha creepy det var när du hade speglat bilden, trodde du hade möblerat om först!

2009-12-19 @ 15:29:37
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0