PLUUUUUUUUGG

Igår så skulle jag gjort följande

  1. Skrivit på ISD project rapporten
  2. Skrivit klart Case assignment rapporten
  3. Tränat
  4. Kollat på film med kompis

Det här gjorde jag

Skrev Case assignment rapport i 9 timmar, kom hem vid 22.20 igår kväll lagom trött efter så många timmar rättande och skrivande på en rappport. Hade visst inga pengar på mitt kontokort heller så jag kunde inte köpa något att äta vilket betydde att jag åt lite av Jai's nachochips, claes godis, 2 burkar cola, 1 ramlösa, lite av Ximena's Gifflar och ost. visst låter det som en super bra combination. När jag väl kom hem var det bums i säng för att jag var tvungen att stiga upp vid 6.30 för att hinna åka till skolan och skriva ISD project. Kan väl säga att det var rätt svårt att somna efter att varit i gång.

Sist men inte minst så kickade vi en groupmemeber från vår case assigment grupp, detta för att personen först inte hade skickat sin del och när hon äntligen gjort det och vi läste igenom den igår så var första delen av det totalt kopierat från det jag skrivit, inte ens lite utan alllt. Den andra delen Vågade vi inte ens ta med eftersom det inte verkade vara hon som skrivit det heller.. plagiarism nej tack! Vi uteslöt även introductionen som personen skrivit eftersom den sög och där med hade personen inte bidragit med någonting och vips så kunde vi kicka henne, skön känsla!

Nu har jag skrivit massor på ISD project och ska gå och köpa mig en frukost macka för att sedan gå på lektionen som börjar 11, efter det ska vi skriva klar och skicka in ISD rapporten. Idag ska även Written assignment in så bäst att fixa det med, vet inte om vi ska ha något möte men hope so.

Hur som helst denna vecka är rena helvetet.... så om jag överlever blir intressant att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0