Pepparkakshusbakartävling 09

Igår var det dags igen för bakandet, årets deltagare och lag var:

Zophie och Angelica med bidraget eiffeltornet
Philip och Samuel med bidraget nazivagn
Pierre, Albin och lite Magnus med bidraget Xbox 360

Efter vissa tvivel om de andra lagen skulle få ihop några bidrag över huvudtaget leverade de några mycket fina saker. Dock tycker jag att angi och jag vann eftersom vi var klara sjukligt långt innan alla andra. Vi hade iaf mycket roligt, men vilken tycker ni borde vinna?



Ni får stå ut med att eiffeltornet plus en annan bild ligger ner för jag orkar inte leta efter hur jag vrider på det, eftersom det ligger på rätt håll när jag kollar på datorn..!

Lite fler bilder från kvällen :D resten finns på facebook :D:D:D:DD:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0